ثبت، پردازش و ارسال سفارش
قبل از خرید هرگونه محصول ، ابتدا موجودی و قیمت آن را استعلام کنید.
کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری ( شنبه تا چهارشنبه ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ و پنجشنبه ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ ) و در ایام تعطیل در اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شوند.
مشتریان مدست در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز امکان ثبت سفارش در سایت را داشته و کلیه سفارشات به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند.
مدست همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در مدست به پایان برسد، حتی پس از اقدام کاربر به سفارشگذاری، کاربر میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند یا سفارش را کنسل و مدست وجه سفارش را به کاربر مسترد می کند.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت مدست برای مدست محفوظ است.
مدست در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت مدست میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت مدست کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند.
مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مسئله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
امکان پرداخت در محل برای سفارشها وجود نداشته و لازم است مبلغ سفارشات پیش از ارسال تسویه شود
خسارت در هنگام حمل و نقل
سیاست مدست همواره براین اساس بوده است که کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و مدست تنها در صورت ارسال مرسوله توسط مدست و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
مرجوع در صورت معیوب بودن
اگر در کالاها ایراداتی مشاهده شود توسط کارشناسان خدمات پس از فروش کنترل و بررسی میشود و در صورت تایید وجود نقص فنی کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می شود. در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در مدست به اتمام برسد و مدست امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد شده و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس مرجوعی نمی شود. در صورتیکه کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط مدست دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود نداشته و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
نمایندگی
مدست در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی مدست اطلاع دهید.
مرجوع در صورت معیوب بودن
اگر در کالاها ایراداتی مشاهده شود توسط کارشناسان خدمات پس از فروش کنترل و بررسی میشود و در صورت تایید وجود نقص فنی کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می شود. در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در مدست به اتمام برسد و مدست امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد شده و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس مرجوعی نمی شود. در صورتیکه کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط مدست دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود نداشته و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمت گذاری در مدست مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت های ارائه شده برای کالاها در مدست قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات یا کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، مدست نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، مدست موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید.